Suzukába, köszönhetően az olyan gyors kanyaroknak, mint a Spoon és a 130R, a közepes és a lágy keveréket fogja elvinni a Pirelli.
Dél-Koreában, ami egy sokkal lassabb pálya és kevésbé tapadós a felülete, a lágy és a szuperlágy keverékek kerülnek bevetésre.
„Egy alapos elemzés után, melyet a rendelkezésre álló adatok alapján végeztünk, úgy találtuk, hogy ezek a keverékek fekszenek a legjobban az adott pályák karakterisztikájához. Míg Suzukában versenyeztünk a GT szériával és motorokkal is, addig Koreával kapcsolatban a legtöbben csak tapogatóznak” – mondta Paul Hembery, a Pirelli sportigazgatója.
„ A fejlett szimulátor-technológia lehetővé teszi, hogy felbecsüljük a gumik várható viselkedését az olyan pályákon, melyeken még nem versenyeztünk.”
„A szuperlágy keverék a rá jellemző extra teljesítménynek köszönhetően a legdinamikusabb abroncs a kínálatunkban, mely kulcsszerephez jut a koreai stratégiában. A Japánra választott közepes és lágy gumik, melyeket Olaszországban is alkalmaztunk, egy igazán látványos versenyt garantálnak majd.”