|
Sebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében. A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában. tovább akarom olvasni....

| |
|

Italia Grand Prix
Helyszín: Gran Premio Santander d’Italia
» Pálya hossza: 5793 m
» Körök száma: 53
» Futam táv.: 306.720 km
Időpont: 2011.szeptember 09.10.11.
» Szabadedzések:
Péntek: 1 szabadedzés : 10:00 - 11:30
Péntek: 2 szabadedzés: 14:00 - 15:30
Szombat: 3 szabadedzés: 11:00 - 13:00
» Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL)
» Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL)
Tavalyi nyertes: Fernando Alonso

| |
|
Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár: //magic-bed.gportal.hu/
Szünetel, illetve zárás: ------
kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép

| |
|
Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.

| |
|
A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.
» Szerkesztők: wiky♥ & tijaa
» E-mail cím:
» Téma: Sebastian Vettel
» Designer: wiky♥
» Layout: versiony #01.
» Nyitás: 2009.12.19.
» Host: gportal.hu
» Kijelentkezés / Bejelentkezés | |
|
Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.
http://
http://
http://

| |
|
|
Bővítmények a frissekhez ^^ |
F1: Nehéz futamon győzött Vettel2011.04.11. 14:59, Lady Véé
Sebastian Vettel Melbourne után Sepangban is győzelemre váltotta a pole-t, a címvédő megnyerte a Maláj Nagydíjat. A német futama nem volt olyan sima, mint két hete, de a mögötte haladók problémái miatt nem is volt komoly veszélyben. Jenson Button és Nick Heidfeld is büszke lehet, nehéz verseny után lettek dobogósok.A rajtnál csak Vettel jött el simán, a második sorban Mark Webber másokat is feltartva, KERS nélkül lassan indult, ezt a két Renault használta ki ragyogóan, az első kanyarra Nick Heidfeld a második, Vitalij Petrov az ötödik helyre jött előre.
A két ferraris helyet cserélt, Felipe Massa Fernando Alonso elé került a hatodik helyre. Webber a 10. helyre csúszott vissza, de az első kör végére Kobajasi Kamui megelőzésével a 9. helyre kapaszkodott. Michael Schumacher a 11-ről a 8. helyre lépett előre.
Az 5. körben Massa megelőzte Petrovot, így Alonso újra megkapta orosz mumusát, de a renault-s egy elrontott kanyarja után elment mellette.
Webber később újra Kobajasi mögé került, visszaelőzte, de a KERS nélkül védtelen volt, így a japán vissza tudta venni a pozícióját, az ausztrál később újra támadott, a két pilóta kemény csatát vívott.
A 10. körre Vettel kényelmes, hat másodperces előnyt épített ki, mögötte Heidfeld, Hamilton, majd kis lemaradással Button és a két ferraris szorosan követte egymást. A pontszerző helyekről elsőként Webber állt ki kerékcserére, lágy gumit kapott. Hamilton a 13., Vettel, Heidfeld, Button, Massa a 14., Alonso a 15. körben cserélt, Schumacher is kivárt addig.
Közben szemerkélni kezdett, átmeneti gumit viszont még senki nem mert feltenni. Kobajasi próbált a legtovább kint maradni, de az eső nem jött, így a 18. körben ő is cserélt.
Az első kiállási hullám után Vettel vezetett, mögötte Hamilton, a Buttont megelőző Alonso, az ötödik helyen a kerékcserénél időt vesztő Heidfeld, majd Webber, Massa, Petrov, a Force Indiá-s Paul di Resta és Schumacher sorakozott.
A kerékcserék második körét újra Webber nyitotta a 23. körben, miután Massa könnyű szerrel előzte meg. Button a következő körben jött, mindketten lágyat tettek fel. Hamilton a 25. körben cserélt, ő keményet kapott. Vettel a 26. körben váltott, lágyra, de rossz helyre tért vissza, Heidfeld és Massa mögé, egy kicsit beragadt. A kör végére a ferrarist megelőzte, a renault-s pedig kiállt.
A sorrend ekkor Vettel, Hamilton, Button, Alonso, Webber, Heidfeld, Massa, Kobajasi, Petrov, di Resta volt. A 30. körtől a Red Bull Vettelnek megtiltotta a KERS használatát, ami elvileg felzárkózási esélyt adott a mclareneseknek, de a bajnok a hibridrendszer nélkül is nagyon gyors volt, elhúzott.
Hamilton győzelmi esélyei a 38. körben úsztak el, amikor viszonylag rövid etap után újabb kemény gumiszettre cserélt, a kiállás pedig még lassú is volt. Button a következő körben cserélt keményre, csapattársa elé jött vissza. A tovább kint maradó Alonso nem tudott előnyt kovácsolni a taktikából, Webber mögé, az 5. helyre tért vissza.
A spanyol szerencséje az volt, hogy az ausztrál negyedszerre is kiment kereket cserélni, így a lassú Hamilton nyakára zárkózott és támadni is kezdte. Közben mögöttük előbb Heidfeld, majd Massa is megelőzte Petrovot.
A 45. körben Alosno újra nekirugaszkodott, de olyan tempókülönbséggel érte utol Hamiltont, hogy a szárnyával megcsípte a McLaren jobb hátsó kerekét, a légterelő bal oldala megsérült, ki kellett mennie orrkúpcserére. A remélt harmadik pozíció helyett a hetedik helyre esett vissza.
Hátrébb a frissebb gumikkal Webber Massán küzdötte magát keresztül, két körrel később pedig Nick Heidfeld előzte meg a küszködő Hamiltont a harmadik helyért. A mclarenes a következő körben lecsúszott a pályáról, Webber is elment mellette, új gumiszettre volt szüksége, a kiállás után a nyolcadik helyre csúszott hátra. Az előtte haladó Petrov azonban egy kicsúszás után óriásit ugratott, a Renault-ban eltört a kormányoszlop, így az orosz kiesésével Hamilton rögtön nyert egy pozíciót.
Az utolsó három körben Webber üldözte a harmadik helyen haladó Heidfeldet, de megfogni már nem tudta.
Vettel újabb győzelmet zsebelt be, mögötte Button, és a Renault újabb dobogóját szerző Heidfeld ért be. A pontszerzők további sorrendje Webber, Massa, Alonso, Hamilton, Kobajasi, Schumacher, di Resta volt. A Sauber japánja törlesztett a melbourne-i kizárás után, a Force India újonca pedig szépen verte a rutinos csapattársat, Adrian Sutilt.
Maláj Nagydíj, Sepang, 2001.04.10.
| |
|
|
|