Sebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében.A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában.tovább akarom olvasni....
next race
Italia Grand Prix
Helyszín:Gran Premio Santander d’Italia »Pálya hossza: 5793 m »Körök száma: 53 »Futam táv.: 306.720 km Időpont: 2011.szeptember 09.10.11. »Szabadedzések:
Péntek: 1 szabadedzés : 10:00 - 11:30 Péntek: 2 szabadedzés: 14:00 - 15:30 Szombat: 3 szabadedzés: 11:00 - 13:00 »Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL) »Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL) Tavalyi nyertes: Fernando Alonso
elit stars
Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár: //magic-bed.gportal.hu/ Szünetel, illetve zárás: ------
kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép
csetelj
Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.
information
A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.
Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.
http://
http://
http://
Bővítmények a frissekhez ^^
Vettel: Újra én nyerem meg a világbajnokságot
2011.02.03. 21:21, Lady Véé
A világbajnoki címvédő, Sebastian Vettel a keddi első tesztnapot az élen zárta, míg szerdán a második helyen végzett, így a 23 éves német nem csinál titkot abból, hogy őt kell annak megvernie, aki 2011-ben a világbajnoki címet szeretné.
Mit csináltál az elmúlt pár hétben?
Sebastian Vettel: „Volt egy kis nyaralás, és csak élveztem, hogy sok szabadidőm van. Ez nagyon fontos egy újabb Formula-1-es szezon előtt, mert fel kell tölteni az akkukat. A családommal voltam, síeltem februárig. Nagyon pihentető volt, és edzettem is. A szünidő elején egyszerűen csak otthon voltam, és lustálkodtam. Az utolsó két hétben azonban elkezdtem edzeni, de nagyon meglepődtem volna, ha amikor ide jövők, akkor az autó is annyira lett volna felkészítve, mint én!” (Nevetés)
Te vagy a világbajnoki cím védője, ez segít abban, hogy többet eddzél?
SV: „A célom természetesen az, hogy megvédjem a címem, és te mindig jobb és jobb akarsz lenni. Az F1-ben a fizikai felkészülés pedig ugyanolyan fontos, mint az autó fejlesztése. Az olyan sportok, mint az F1 nem bocsájtják meg a lazaságot.”
Milyen érzés világbajnoknak lenni? Mostantól a te autódon van az egyes rajtszám…
SV: „Hidd el nekem, hogy fantasztikus érzés, és nem csak azért mert az én autómon van az egyes rajtszám. Minden nap széles mosollyal az arcodon ébredsz, és minden nap egyre hosszabb az a mosoly. Amikor először felismertem, hogy világbajnok vagyok az akkor volt, amikor Monacóban átvettem a kupát, és azóta csak rá kell néznem és tudom, hogy ez nem álom. Nagyon büszke vagyok, de egy profi sportoló mindent gyorsan félretesz és a következő feladatára koncentrál.”
Mi lesz a mottód erre az évre?
SV: „Nem tudom, hogy valaha is volt e mottóm.”
Lehet, hogy te nem úgy gondoltad, de tavaly volt egy mottód, mégpedig, hogy „soha ne ad fel”.
SV: „De ez inkább kényszer volt, mint sem az én választásom. De ha most arról beszélünk, hogy mik az én céljaim, akkor már az első versenytől kezdve versenyképesebb akarok lenni, hogy ne olyan lassan kezdjük az évet, mint 2010-ben, és olyan pozícióban legyünk, hogy már az év elejétől gyűjtsük a pontokat, és ne adjunk esélyt senkinek, hogy előnyre tegyen szert. És én ezért mindent meg akarok tenni.”
Említetted a világbajnoki trófeát. Hány világbajnoki cím tudná csillapítani az étvágyadat?
SV: „Amikor megkaptam a trófeát, akkor azt mondták nekem, hogy az idei szezon végén vissza kell adnom, így az egyetlen mód arra, hogy megtartsam az, ha újra megnyerem a világbajnokságot! Ez a trófea nagyon sok évig Michael Schumacher háztartásának a részét képezte, és én biztos vagyok benne, hogy amikor végül vissza kellett adnia, akkor hagyott egy halvány foltot a falon. Én hasonló tapasztalatot akarok gyűjteni!” (Nevetés).
A világbajnoki címedet jutalmazta a csapat, amikor te viheted először a pályára az RB7-est?
SV: „Nagyon sokat akarnak kiolvasni az emberek abból, hogy ki viszi először a pályára az autót. De higgy nekem a tesztek alatt a pilóták azonos kilométert tesznek meg.”
Mi volt az első benyomásod az RB7-esről?
SV: „Nagyon különösnek találtam, mert mindkét bajnoki címet a hatos autóval nyertük. Az RB7-es az RB6-os továbbfejlesztett változata, így nagyon hasonlónak tűnt. Hogy menyire jó a többiekhez képest az azonban csak Bahraiben fog kiderülni. De miért is kellene azon a szinten lennünk, mint tavaly? Az első teszt nagyon sima volt, ez egy sikeres nap volt, 93 kört tudtam megtenni, szóval ez ígéretes.”
A Ferrari attól fél, hogy a kormánykerék összetettsége zavarni fogja a pilótákat, te mit gondolsz erről?
SV: „Nem tudom, hogy milyen a kormánykerekük, de ez igaz. Nagyon sok gomb van idén, amit használnunk kell. De majd meglátjuk, hogy hogyan is boldogulunk vele. Egy nap után még nagyon korai, hogy döntsünk erről a kérdésről.”
Te vagy a vad idén, vadásznak, vagy prédának jobb e lenni?
SV: „Ha ez azt jelenti, hogy én vagyok a bajnok, akkor jó. De én az elejétől támadni akarok, mert mind nulla pontról kezdjük a bajnokságot.”
Mit gondolsz Fernando Alonso lesz a legnagyobb ellenfeled, vagy a szabályváltozások mindent át fognak írni?
SV: „Neked mindig figyelembe kell venned Fernandót, mert ő az egyik legjobb, de a McLarenről és a Mercedesről sem szabad elfeledkezned. De ki tudja lehet, hogy kívülálló is meglepetést okozhat idén.”
Nagyon sok spekuláció van a jövőddel kapcsolatban…
SV: „A hosszú és unalmas téli estéken is kellenek szalagcímek. Én mindig azt mondom, hogy jól érzem magam itt, így már alig várom a következő sikeres szezont. Ezt követően majd meglátjuk. A Ferrari egy legendás csapat, akárcsak a Mercedes, és egy legendánál nagyon különleges vezetni. Minden pilóta álma a Formula-1-ben, hogy ezeknél a csapatoknál versenyezzen.”