VETTELonline - egy biztos forrás a formula1-es pilótáról, Sebastian Vettelről
sebastian vettel

http://noob.hu/2011/08/27/Untitled_3.pngSebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében. A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában. tovább akarom olvasni....

http://noob.hu/2011/08/05/58.png

 
next race

//vettel-online.gportal.hu/portal/vettel-online/upload/654327_1301246304_08377.png

Italia Grand Prix

Helyszín: Gran Premio Santander d’Italia
»   Pálya hossza: 5793 m
»   Körök száma: 53
»   Futam táv.: 306.720 km
Időpont: 2011.szeptember 09.10.11.
»   Szabadedzések:
        Péntek:          1 szabadedzés :
10:00 - 11:30
        Péntek:          2 szabadedzés: 14:00 - 15:30
        Szombat:      3 szabadedzés: 11:00 - 13:00
»   Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL)
»   Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL)
Tavalyi nyertes: Fernando Alonso

http://noob.hu/2011/08/05/58.png

 
elit stars

Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár:
//magic-bed.gportal.hu/
Szünetel, illetve zárás: ------

kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép

http://noob.hu/2011/08/05/58.png

 
csetelj

Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.


 

http://noob.hu/2011/08/05/58.png

 
information

//vanessa-daily.gportal.hu/portal/vanessa-daily/image/gallery/1312056382_89.png A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.

http://noob.hu/2011/08/05/58.png

» Szerkesztők: wiky♥ & tijaa
» E-mail cím:

» Téma: Sebastian Vettel
» Designer: wiky♥
» Layout: versiony #01.
» Nyitás:
2009.12.19.
» Host: gportal.hu
» Kijelentkezés / Bejelentkezés

 
topocskák

Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.

http://
http://
http://

http://noob.hu/2011/08/05/58.png

 
Bővítmények a frissekhez ^^

A fizetős pilóták korszaka következik?

2011.01.09. 20:55, Lady Véé

Az ESPNF1 arra keresi a választ, hogy vajon visszatér e a 80-as és a 90-es évek gyakorlata, amikor is némi pénz ellenében bárki Formula-1-es versenyzői ülést vásárolhat magának.

 

A rajtrács mind a 24 pilótájának a története más és más, vannak, akik a tehetségük révén és vannak olyanok is, akik a pénzük miatt kerültek be a Formula-1-be, és úgy tűnik, hogy ez utóbbi kategória tagjai egyre többen és többen lesznek. A Formula Money információi szerint 2010-ben a csapatok összesen 130,85 millió dollárt költöttek pilótáik fizetésére. Ez nagyon szép összegnek tűnhet, azonban ennek a pénznek a 72%-a öt pilóta – Fernando Alonso, Lewis Hamilton, Jenson Button, Felipe Massa és Michael Schumacher - zsebébe vándorolt. A lista élén Fernando Alonso áll, aki 40 millió dollárt keres évente, és ezzel hosszú idő óta a legjobban fizetett pilóta. Mások azonban kevesebbet keresnek, vagy éppen hogy ők fizetnek, esetleg némi szponzori támogatással segítik meg a csapatukat. Ez nem új jelenség, de 2005 és 2010 között egy rövid időszakra gyakorlatilag teljesen eltűntek a fizetős pilóták a Formula-1-ből. De akkor miért tértek most vissza?

Egyrészt az új kis csapatok megjelenése miatt, akik nem tudnak, vagy akarnak nagy pénzeket fizetni a pilótáiknak, sőt inkább ők szeretnének némi pénzt leakasztani a versenyzőikről, vagy azok szponzorairól. A legszegényebb új istálló kétségkívül a HRT, akik összesen 16 millió dollárt sajtoltak ki a pilótáiktól 2010-ben, az ebben való ügybuzgalmuk során néha nehezen is sikerült összeválogatniuk az aktuális pilótafelállásukat. A HRT az idei évvel kapcsolatban sem titkolta elképzelését, hogy bizony a legtöbbet fizető pilótáknak adja ki a szabadon lévő üléseit, aminek árra a csapat elképzelései szerint olyan 10 millió dollár körül lenne. Az első hely tegnap már hivatalosan is elkelt a 8 millió dollárt perkáló indiai Narain Karthikeyannak. A Virgin pedig például még a tesztpilótai széket is dollárosította, a spanyol Andy Soucek 1,4 millió dollárért lett a csapat teszt és tartalékpilótája, de ő hamar lelépet a csapattól, mert a Virgin nagyon szűkös lehetőséggel akarta kiszúrni a szemét.

2010-ben azonban meglepő módon nemcsak a kicsik, de a nagyok is a pilóták által nyújtott szponzorpénzek bűvöletébe kerültek. A Renault-nál igen elégedettek voltak Vitalij Petrovval, akit annak ellenére további két évre megtartottak, hogy az orosz 109 ponttal szerzett kevesebbet 2010-ben, mint csapattársa Robert Kubica. Az ok egyszerű, 15,5 millió dollár, amiből 10 millió Petrov apjától érkezett, az orosz fiú ázsióját később a csapatostól sereglő orosz szponzorok pedig a pályán elért eredményeknél is nagyobb mértékben növelték. Petrov nem tehetségtelen, de az első szezonja alapján kijelenthető, hogy nem biztos, hogy a mezőny egyik legjobb csapatában a helye, így ő ékes bizonyítéka annak, hogy manapság valaki egy kis tehetséggel és nagy pénztárcával bizony messzire juthat. Petrov példája pedig ragadós lett, és a fiatal pilóták igen komoly pénzeket megmozgatva gyakorlatilag elárasztották most már nemcsak a sereghajtók, de a középmezőny alakulatait is. A mexikói Sergio Perez a hírek szerint a Telmex 10 millió dolláros támogatásával a Saubernél landolt, míg a Williamsnél Pastor Maldonado horribilis szponzori támogatásával és egy 4 év alatt csak összekapart GP2-es bajnoki címmel, az alsóbb sorozatokban mindent megnyert és a Formula-1-ben is egyből pole pozíciót szerző Nico Hülkenberget ütötte ki a nyeregből. Egyes források szerint Maldonado 15 millió, más források szerint 36 millió dollárt visz a Williams csapathoz, ami azért volt égetően fontos a csapatnak, mert szponzorai, az RBS, Philips, McGregor és az Air Asia távozása miatt 2011-ben 44 millió dollártól esnének el.

A jelenlegi fizető pilóták mentségére legyen mondva, hogy nagy részük Petrov, Perez, Maldonado és a korábbi HRT-és Bruno Senna, mind, mind meggyőző önéletrajzzal és GP2-es futamgyőzelmekkel érkeztek, vagy érkeznek, és mindegyiküknek meg lett volna előbb vagy utóbb a lehetősége a Formula-1-be való bekerülésre, a mögöttük álló szponzori háttér inkább csak meggyorsította ezt a folyamatot. A 80-as és a 90-es években azonban valóbban kritikán aluli pilóták is bekerültek a pénzüknek köszönhetően a Formula-1-be. Ki ne emlékezne például a japán Taki Inoue produkciójára, aki bár pontot nem szerzett, de kétszer is balesetbe keveredett a biztonsági autóval (1995 Monaco és Magyarország), vagy Pedro Dinizre, akit a szerény tehetsége ellenére, apuka pénze és szupermarket hálózata hat évem és 99 futamon keresztül tartott a Formula-1-ben.

A probléma tehát nem az, hogy vannak fizetős pilóták, hanem az, hogy a pénzük nem mindig áll arányban a képességeikkel, de az igazi tehetség pénzzel vagy a nélkül mindig megtalálja az utat az F1-ben. Végül is a hétszeres világbajnokot, Michael Schumachert is 150 000 dollár juttatta be a Formula-1-be és a Jordan vezetői ülésébe 1991-ben, ami jó befektetésnek bizonyult, hiszen majd 3000 szeresen megtérült a következő 20 év alatt.

 

 

 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU