Sebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében.A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában.tovább akarom olvasni....
next race
Italia Grand Prix
Helyszín:Gran Premio Santander d’Italia »Pálya hossza: 5793 m »Körök száma: 53 »Futam táv.: 306.720 km Időpont: 2011.szeptember 09.10.11. »Szabadedzések:
Péntek: 1 szabadedzés : 10:00 - 11:30 Péntek: 2 szabadedzés: 14:00 - 15:30 Szombat: 3 szabadedzés: 11:00 - 13:00 »Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL) »Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL) Tavalyi nyertes: Fernando Alonso
elit stars
Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár: //magic-bed.gportal.hu/ Szünetel, illetve zárás: ------
kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép
csetelj
Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.
information
A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.
Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.
http://
http://
http://
Bővítmények a frissekhez ^^
Red Bull: Nem költöttünk többet
2011.01.09. 20:54, Lady Véé
A Red Bull Racing cáfolta, hogy túlköltekezték volna magukat a tavalyi évben és ezzel megsértették volna a Formula-1 Forráscsökkentő Megállapodását (RRA).
A Formula-1-es Csapatok Szakszervezete (FOTA) az utóbbi hetekben egyeztetett arról, hogy egy új, 2011-től 2017-ig szóló megállapodást írjanak alá, miután a keretrendszert a tavalyi Szingapúri Nagydíjon elfogadták.
Eddig ezek az erőfeszítések hiábavalóak voltak, mert nem sikerült megegyezni az eredeti szerződés helyesbítéséről. Ezen módosítások között szerepel, hogy a csapatok mely területen alkalmazzák az RRA-t, belevegyék-e a KERS fejlesztésével kapcsolatos költségeket; milyen periódust vizsgáljanak felül a túlköltekezéssel kapcsolatban és milyen büntetést szabjanak ki a szerződésben szereplő összegen felül költő csapatokra.
Néhányan azt feltételezték a Red Bull Racing hangot adott annak, szeretnék szigorítani azokat a területeket, mely az RRA hatályán kívül esik és változtatni szeretnének a túlköltekezés felülvizsgálatát érintő időszakról, valamint a szerződést megszegők büntetéséről.
Ez felbuzdította a korábbi FIA elnököt, Max Mosley-t és a tavalyi év végén azt feltételezte, hogy a Red Bull Racing azért kéri a változtatásokat, mert a tavalyi évben túl sokat költött.
Mosley az Auto Motor und Sportnak Karácsony előtt elmondta: "A Red Bull kivételt kért. Ha ez igaz, akkor ez csak azért lehetet, mert többet költöttek a megengedettnél és most arra kérték a többi csapatot, fogadják ezt el. Érdeklődéssel várom, hogyan reagáltak az ellenfelek."
A Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner azonban elmondta, az ilyen feltételezés alaptalan. Hozzátette, csapata a 2010-re meghatározott költségvetésen belül maradt és egyszerűen azért indítványozták a változtatásokat, hogy az RRA mindenki számára korrekt legyen.
"Az RRA pozitív dolog a Formula-1 számára - mivel költségeket lehet spórolni. A feltételezésekkel ellentétben ragaszkodtunk 2010-ben az RRA-hoz - és a Red Bull Racing csak a harmadik, vagy negyedik legnagyobb költségvetésű Formula-1-es csapat. Nagy hatékonyságot értünk el a létszámcsökkentéssel a költekezések ellenében. Mindannyian szeretnénk tovább csökkenteni a költségeket és az RRA ehhez jó megoldás - addig, ameddig kiegyensúlyozott, korrekt, igazságos és átlátható a csapatok tevékenysége. Nem akarjuk a formulát egy erőforrás-diktálta bajnoksággá alakítani. Ez olyan, mintha egy ballont leengednénk. Nem szabad leengedni addig, míg azt nem látod, a szél tovább tud vinni egy másik pozícióba."