Sebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében.A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában.tovább akarom olvasni....
next race
Italia Grand Prix
Helyszín:Gran Premio Santander d’Italia »Pálya hossza: 5793 m »Körök száma: 53 »Futam táv.: 306.720 km Időpont: 2011.szeptember 09.10.11. »Szabadedzések:
Péntek: 1 szabadedzés : 10:00 - 11:30 Péntek: 2 szabadedzés: 14:00 - 15:30 Szombat: 3 szabadedzés: 11:00 - 13:00 »Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL) »Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL) Tavalyi nyertes: Fernando Alonso
elit stars
Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár: //magic-bed.gportal.hu/ Szünetel, illetve zárás: ------
kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép
csetelj
Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.
information
A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.
Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.
http://
http://
http://
Bővítmények a frissekhez ^^
2010 pillanatai
2010.12.28. 20:08, Lady Véé
Miután az ESPN szakértői megválasztották 2010 pilótáját, a kedvenc versenyről, a legszembetűnőbb történetről és az év nagy csalódásairól szavaztak.
Az év versenye
Sir Stirling Mos: "Ausztrália áll számomra az első helyen, mert Jenson Button megérdemelte a győzelmet és számos akció volt a mezőny elején és végén."
Sir Frank Williams: "Azt mondom, Monza, mert a rajongók nagyon hálás közönség voltak. Szeretik az autókat, csapatokat, a zajt és a pilótákat. Remek a lelkesedés."
Gerard Lopez: "Annak tekintetében, hogy az egész város, hogyan él a Formula-1-ért talán Montreal lenne a választás, de a fénypontok alapján Abu Dhabi a favorit. Majdnem olyan, mint egy videojáték."
Vitantonio Liuzzi: "Montreal és Korea az év két csúcspontja számomra, de voltak nagyon jó versenyek a TV-n keresztül nézve." Sam Brid: "Több volt az idei szezon során, nehéz egyet kiválasztani! Spa jó volt. ÉS azt hiszem, Korea is érdekes volt, így Koreát választom."
Mark Sutton: "Abu Dhabi. Tudom, azért ragadt meg mindenkit, mert ez volt a legutolsó futam, de minden izgalmas és őrült volt. Tény, hogy négy esélyes volt az utolsó versenyen és senki sem tudta, ki fog nyerni. A napnyugta még fantasztikusabbá tette a képet."
2010 története
Sir Stirling Moss: "Élvezettel követtem Jenson Button fejlődését a McLarennél. Amikor csatlakozott a csapathoz, elmondtam neki, fejét egy oroszlán szájába tette, de azt hiszem, jól megbirkózott a helyzettel és azt hiszem, az ő története az egyik legnagyobb sikere az évnek."
Sir Jackie Stewart: "A Red Bull/Adrian Newey domináció. A jövő évben nagyon érdekes lesz figyelni, vajon sikerül-e egymás után kétszer bajnoki címet szerezniük."
Sir Frank Williams: "Mark Webber koreai megpördülése és vele együtt Rosberg kiesése."
Gerard Lopez: "Talán Sebastian Vettel - Mark Webber rivalizálása és különösen az első vezetőszárny botrány, valamint az összeesküvés elméletek kialakulása. Sok beszélgetés folyt a háttérben a Red Bull első szárnyáról és arról, vajon flexibilisek-e, valamint a silverstone-i cseréről Sebastian és Mark között. Így az érdekesség és a konfliktus szempontjából azt kell mondjam, a Red Bull első szárnya körül kialakult helyzet."
Sam Bird: "Ismerem Nico Hülkenberget, így Brazíliában fantasztikus volt a pole pozícióban látni. Nagy élvezettel néztem."
Laurence Edmondson: "A Ferrari csapatsorrend botránya, de főleg azért, mert ez rávilágított a szabályok abszurditására. Fernando Alonsót és Felipe Massát a verseny utáni sajtótájékoztatón eléggé kifaggatták, ez volt az egyik legizgalmasabb iromány, melyet olvastam. Jó hír, hogy a Formula-1 megtanulta a leckét az egész történetből és a szabályt eltörölték."
Az év csalódása
Sir Stirling Moss: "Mercedes. Soha nem tekinthetek rájuk ugyanolyan Mercedes csapatként, mint akiknél az 1950-es években versenyeztem, mert akkor a csapat mindig a csúcson volt, a háború előtt és után is. Meglepett, mennyire visszaestek, miután a Brawn GP megnyerte tavaly a bajnoki címet."
Sir Jackie Stewart: "A Ferrari és a McLaren rossz felkészülése a Red Bull versenyképességével szemben."
Sir Frank Williams: "Mi, mert már régen voltunk ennyire versenyképtelenek. Ez alapvető követelmény."
Gerard Lopez: "Robert Kubica kerékelveszítése, amikor második helyen állt Japánban."
Vitantonio Liuzzi: "Az F-csatorna volt a legnagyobb probléma számunkra, örülök, hogy 2011-ben már nem lehet használni."
Mark Sutton: "Úgy gondolom, a világon sokan csalódtak Michael Schumacher visszatérésében. És abban, hogy az újonc csapatok nem szereztek pontot!"
Laurence Edmondson: "Felipe Massa alig harcolt Fernando Alonso ellen az idei évben és látni önbizalmának és teljesítményének visszaesését óriási csalódás volt. Úgy tűnt, minden reményét és érdeklődését elveszítette a Német Nagydíjon történteket követően és a Ferrari döntését a szívére vette. Mark Webber mentalitását kellett volna például vennie és harcosan visszatérnie, de ehelyett elveszítette a fejét és Alonso pontjainak felét szerezte meg a hátralévő versenyeken."