|
Sebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében. A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában. tovább akarom olvasni....

| |
|

Italia Grand Prix
Helyszín: Gran Premio Santander d’Italia
» Pálya hossza: 5793 m
» Körök száma: 53
» Futam táv.: 306.720 km
Időpont: 2011.szeptember 09.10.11.
» Szabadedzések:
Péntek: 1 szabadedzés : 10:00 - 11:30
Péntek: 2 szabadedzés: 14:00 - 15:30
Szombat: 3 szabadedzés: 11:00 - 13:00
» Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL)
» Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL)
Tavalyi nyertes: Fernando Alonso

| |
|
Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár: //magic-bed.gportal.hu/
Szünetel, illetve zárás: ------
kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép

| |
|
Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.

| |
|
A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.
» Szerkesztők: wiky♥ & tijaa
» E-mail cím:
» Téma: Sebastian Vettel
» Designer: wiky♥
» Layout: versiony #01.
» Nyitás: 2009.12.19.
» Host: gportal.hu
» Kijelentkezés / Bejelentkezés | |
|
Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.
http://
http://
http://

| |
|
|
Bővítmények a frissekhez ^^ |
A Lotus a világbajnok Red Bull autóból merített2010.12.08. 21:23, Lady Véé
Az idén Lotus Racing néven szerepelt maláj istálló 2011-es autója a Red Bull és a Force India autójára hasonlít leginkább.
A csapat finn pilóta optimista.
Idén három csapat debütált a legnagyobb kategóriában. A spanyol Hispania és a brit Virgin mellett a maláj Lotus kapott lehetőséget a száguldó cirkuszban. A három újonc közül a Lotus tűnt a legígéretesebbnek, mely komoly tervekkel és biztos anyagi háttérrel rendelkezik.
A csapat az első szezonjában Cosworth motorokat használt, ám jövőre már Renault erőforrás dübörög az autókban. A Lotus mindemellett szerződést kötött a Red Bull Technology-val, melynek értelmében az osztrákoktól kapják 2011-ben a hidraulikus rendszereket és a sebességváltókat.
„Napi kapcsolatban állok a csapattal, és folyamatosan figyelemmel követem a projekt fejlődését. Egészen más lesz, mint az idei autónk, a T127. Az orr a Red Bull-ra hasonlít, míg a karakterisztikát tekintve a Force Indiára. Minden meg fog változni. Az autó hátsó része keskenyebb, és sokkal kidolgozottabb.” – mondta Heikki Kovalainen.
„A Red Bull sebességváltó és a Renault motor egy csodálatos dolog. Ezek segítenek megszabadítani minket a megbízhatósági problémáktól. De ezek még nem jelentenek három másodpercet, amire szükségünk van a felzárkózáshoz. 80%-ban az aerodinamika jelenti a különbséget, és ez Mike Gascoyne-hoz, a csapat technikai főnökéhez tartozik.”
„Jelenleg az autónk nem tartalmazza a KERS rendszert, de a híve vagyok, mivel nélküle minden alkalommal egy, vagy két helyet veszíteni fogunk a rajtnál.” – zárta le Kovalainen.
| |
|
|
|