Sebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében.A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában.tovább akarom olvasni....
next race
Italia Grand Prix
Helyszín:Gran Premio Santander d’Italia »Pálya hossza: 5793 m »Körök száma: 53 »Futam táv.: 306.720 km Időpont: 2011.szeptember 09.10.11. »Szabadedzések:
Péntek: 1 szabadedzés : 10:00 - 11:30 Péntek: 2 szabadedzés: 14:00 - 15:30 Szombat: 3 szabadedzés: 11:00 - 13:00 »Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL) »Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL) Tavalyi nyertes: Fernando Alonso
elit stars
Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár: //magic-bed.gportal.hu/ Szünetel, illetve zárás: ------
kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép
csetelj
Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.
information
A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.
Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.
http://
http://
http://
Bővítmények a frissekhez ^^
A 2010-es szezon öt pillanata
2010.12.07. 21:10, Lady Véé
2010 nagyszerű év volt, tele drámával és izgalommal, az év öt csúcspillanatának kiválasztása különösen nehéz feladat volt.
Ennek ellenére nézzünk néhány érdekes pillanatot.
5. Rubens Barrichello - Michael Schumacher (Magyarország)
Több évig emlékezni fogunk azokra a képsorokra, amikor láthattuk, Barrichello kerék-kerék mellett haladt Schumacherrel, majd hozzáért a falhoz. Meg is feledkeztünk arról, hogy ez a tizedik helyért folytatott küzdelem volt.
Barrichello friss lágy keverékű abroncsot kapott. Schumacher már egy használt abroncson volt, így Rubens három másodperccel gyorsabb köröket tudott autózni. Valójában rutinelőzés is lehetett volna, de Schumachert soha nem könnyű megelőzni.
A célegyenes előtti kanyarra Rubens felzárkózott és jó helyzetbe került Michaellel szemben. Schumacher balra húzott és Rubens úgy döntött, mellé megy, majd Michael azonnal jobbra indult és a falnak szorította a Williams pilótáját.
Ebben a pillanatban mindenki karja libabóros lett. A leghihetetlenebb dolog ezzel az előzéssel kapcsolatban, hogy Rubens nem vette el a gázról a lábát, még akkor sem, amikor közvetlenül a fal mellett haladt, majd a fűre is kilátogatott.
Annak ellenére, hogy Rubens már pályafutása végén jár és gyermekei miatt már nem szabad kockáztatnia, az egyetlen pontért mégis harcba szállt. Ez a pillanat bizonyítja, Rubens mennyire igaz és bátor versenyző.
Kétségtelen, hogy Schumacher túlságosan agresszív volt és megérdemelte a büntetést. Habár 2010-ben gyenge teljesítményt nyújtott, kétségtelen elkötelezettsége és motivációja. Az előzés végül jól zárult, de katasztrófába is torkolhatott volna.
4. Jenson Button győzelme (Ausztrália)
Lewis Hamilton mellett a McLaren számára fontos volt, hogy Button jól kezdje a szezont. Pontosan ez történt Melbourne-ben.
Úgy tűnt, a Red Bull dominál majd a versenyen, de a futam előtti zápor mindent megváltoztatott. Button szenvedett az intermediate abroncsokon és Hamilton a 11. helyről érkezve megelőzte hatodik helyezett csapattársát. Az ígéretes, negyedik rajthely után Button visszaesett.
Mivel a pálya egy része már száradt, Button óriásit kockáztatott, a hatodik körben beállt a boxba száraz pályára alkalmas abroncsokért. A versenyt látva úgy tűnt, Jenson őrült döntést hozott és a gumifalban köt ki.
A kerékcsere után majdnem azonnal el is hagyta a pályát, de a nyolcadik körben már a verseny leggyorsabb körét futotta. Ez mindenkit arra ösztönzött, hogy feltegyék a száraz pályára alkalmas abroncsokat. Jenson gumijai addigra már felmelegedtek és gyorsan haladt, így a második helyre került. A 10. körben már öt másodperccel volt gyorsabb, mint a nyolcadik körben.
Sebastian Vettel kiesésével Button ölébe hullt a győzelem. Nagyon bátor lépésre szánta el magát. Mindenki arról beszélt, hogyan járt túl Button Lewis Hamilton eszén. De nemcsak Lewisén, hanem mind a 23 riválisáén.
3. Nico Hülkenberg pole pozíciója (Brazília)
A Red Bull dominált a szombati napokon, néhány Hamilton és Alonso felvillanástól eltekintve. Ezért örömteli volt egy új arcot látni a pole pozícióban.
Nagyszerű az eredménnyel kapcsolatban, hogy Hülkenberg nem a szerencsének, hanem tehetségének köszönhette.
Az időmérő edzés harmadik etapjában a legtöbben száraz pályára alkalmas abroncsokat tettek fel, így Hülkenberg is. Tulajdonképpen a gyors kör a gumik felmelegítéséről szólt és a pilótáknak meg kellett találni a helyenként nedves pályán a megfelelő irányt.
Mindenki ugyanabban a helyzetben volt és egyszerűen Hülkenberg jobb munkát végzett, mint bárki más.
A Williams pilótája nemcsak egyszerűen egy másodperccel legyőzte Vettelt, de sokkal nagyobb előnnyel nyert, mint a Red Bull a szezon során.
A siker része volt, hogy Nico egy körrel többet tudott teljesíteni, ám, ha ezt az egy extra kört nem teljesíti, úgy is a pole pozícióba került volna.
2. Öt pilóta harca a győzelemért (Kanada)
A Formula-1 visszatért Montreálba és a szezon egyik legizgalmasabb versenyét futották itt a pilóták. Minden arról szólt, hogyan tudják kezelni a szuperlágy és a kemény keverékű abroncsokat.
A Red Bull, Ferrari, McLaren voltak a versenyképesség szempontjából a legközelebb egymáshoz, mint ahogy egész évben is. Az izgalmas versenyen ugyanaz az öt pilóta harcolt a győzelemért, aki a világbajnoki címre is esélyes volt.
A gumistratégia miatt még izgalmasabb volt a versenyt. A Red Bull a keményebb keveréken rajtolt és a középmezőnyben is volt néhány pilóta aki így döntött.
Az élen állók között több, kerék-kerék elleni küzdelem zajlott és a verseny során az első helyezett több alkalommal megváltozott. Hamilton és Alonso között nagyszerű verseny folyt.
A pilótáknak keményen kellett dolgozniuk az abroncsok kopása miatt és nagyszerű volt látni, hogy ez hihetetlenül nehéz feladat. Az idei évben a versenyeken az abroncsok között nem láthattunk ilyen szélsőséges helyzetet, emiatt normál verseny folyt és mindenki hasonló stratégiát választott.
1. Red Bull ütközés és McLaren harc (Törökország)
Az isztambuli rajtrácsot megnézve, mivel a pályán korábban nem történt dráma, úgy tűnt, közönséges versenyt futnak a pilóták.
Azonban ez volt az egyik leghevesebb verseny a szezonban, a McLaren és a Red Bull két-két autója hosszasan egymást követték.
Amikor Vettel Mark Webbert próbálta megelőzni, úgy tűnt, Sebastian biztosan megelőzi csapattársát. A páros ütközése egy olyan eset volt, amikor a két pilóta csak saját magát hibáztathatta és fel kell tenni a kérdést, ennek valóban meg kellett-e történnie. Ez volt Adrian Newey reakciója, amikor az ütközés utáni sokkot összegezte. Pedig ő nagyon ritkán mutatja ki érzéseit. A nemtetszését Christian Horner is kifejezte.
Ezzel az ütközéssel kezdődött elmérgesedni a viszony a Red Bull táborában és kezdtek favorizálásról beszélni, amely a szezon további részében is beszédtéma maradt.
A rajongók azon tűnődtek, vajon ez az eset fordulópontot jelent-e a szezonban. Ha a Red Bull mindkét bajnoki címet elveszítette volna, valószínűleg a törökországi eseményeket hozták volna fel a baj forrásaként.
Ha az ütközés még nem lett volna elég, a McLaren pilótái fogcsikorgató küzdelmet vívtak az első helyért néhány kanyaron keresztül. Button előzött, de Hamilton szűkebben vette a kör utolsó kanyarját és visszakerült az élre.
Sok év után ez volt az egyik legjobb harc az első helyért. Mindenki izgatottan ült a székben, a McLarenek csak néhány milliméterrel kerülték el egymást, kérdés, mi történt volna, ha ugyanúgy végzik, mint a Red Bull két pilótája.