Sebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében.A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában.tovább akarom olvasni....
next race
Italia Grand Prix
Helyszín:Gran Premio Santander d’Italia »Pálya hossza: 5793 m »Körök száma: 53 »Futam táv.: 306.720 km Időpont: 2011.szeptember 09.10.11. »Szabadedzések:
Péntek: 1 szabadedzés : 10:00 - 11:30 Péntek: 2 szabadedzés: 14:00 - 15:30 Szombat: 3 szabadedzés: 11:00 - 13:00 »Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL) »Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL) Tavalyi nyertes: Fernando Alonso
elit stars
Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár: //magic-bed.gportal.hu/ Szünetel, illetve zárás: ------
kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép
csetelj
Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.
information
A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.
Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.
http://
http://
http://
Bővítmények a frissekhez ^^
Horner: Ha a szerencse korábban ránk mosolyog...
2010.12.07. 21:09, Lady Véé
Christian Horner elmondta, a bajnoki címért folytatott harc jót tett a Formula-1-nek, de a Red Bull Racing számára frusztráló volt.
Annak ellenére, hogy a rajtrácson a leggyorsabb autójuk volt és a 19 versenyből 15 alkalommal indulhattak az első rajtkockából, a Red Bull megbízhatósági problémákkal küzdött és ezt főleg Sebastian Vettel érezte meg.
A szezonnyitó Bahreini Nagydíjon a gyújtógyertyával volt probléma, majd egy versennyel később, Ausztráliában a féktárcsa túlmelegedése fosztotta meg 25 ponttól. Azonban nem csak ezen két alkalommal esett ki az első helyről a német pilóta, Koreában a motor mondta fel a szolgálatot.
A különböző hibák ellenére azonban Vettel a pontverseny harmadik helyéről az utolsó versenyen meg tudta nyeri a világbajnoki címet Abu Dhabiban.
Horner egy nyilatkozatban kifejtette, miért volt frusztráló a csapat számára a bajnoki küzdelem: "Érdekes megvizsgálnia a fejleményeket. Tulajdonképpen, azt hiszem, fantasztikus eredmény volt és nagyszerű, hogy a Red Bull pilótája nyerte meg a bajnoki címet. Természetesen, ha a szerencse korábban ránk mosolyog az év során... Ha visszatekintünk Sebastian évére, minimum három, vagy talán több versenyt megnyerhetett és meg tudott volna nyerni - ha a bahreini gyújtógyertya meghibásodásra, az ausztrál fékproblémára, vagy a koreai, katasztrofális motor meghibásodást, akkor látható, az év végére sokkal több futamgyőzelmet szerzett volna. Azt hiszem a bajnokságnak jót tett a helyzet, habár - nagyszerű lett volna, ha minden augusztusra letisztázódik, de a dolgok végül jóra fordultak és úgy gondolom, jobb volt így a Formula-1-nek. Fenomenális év volt, az utolsó futamra négy pilóta érkezett esélyesként és mindannyian végigmentek a versenyen. Ez be fog kerülni a sport évkönyvekbe, az egyik legversenyképesebb és leglenyűgözőbb szezonként, amely még örömtelibb, mert az élen végeztünk."
A 39 éves szakember hozzátette, büszke csapata sikerére, különösen annak fényében, hogy az ellenfelek igen versenyképesek voltak.
"Azt hiszem, fenomenális évet teljesített a Red Bull a Formula-1-ben - az egyéni és a konstruktőri címet is megszerezte, kilenc futamgyőzelmet, 15 pole pozíciót és 20 dobogós helyezést ért el, amely félelmetes teljesítmény és olyasmi, amelyre az egész csapat és a Red Bull minden tagja nagyon büszke. Egy dolgot soha nem vethetünk biztosra, a versenyképességet és az örökséget, amellyel ellenfeleink rendelkeznek és számunkra ez kihívás elé állít minket."
A Ferrari óriási történelemmel rendelkezik, a McLaren óriási eredményeket ért el, a Mercedes pedig megfelelő képességekkel rendelkezik - így ezen csapatok fölé kerekedni a csapatmunkától függ, minden egyes részlegnek harmóniában kell együtt dolgoznia a cél eléréséhez. A csapat minden tagjától fantasztikus teljesítményre van szükség."