Alonso és Schumi is legyőzte Vettelt
2010.11.21. 20:26, Lady Véé
Pénteken Felipe Massa, szombaton pedig Fernando Alonso volt a leggyorsabb az Abu-Dzabiban rendezett Pirelli-teszten, amelyen a 2011-es szezon gumiabroncsait tesztelték a versenyzők. A kétszeres világbajnok spanyol 105 kört teljesített, vagyis csaknem két teljes versenytávot autózott le, s csupán 156 ezredmásodperccel utasította maga mögé az idei szezonban folyamatos gumiproblémákkal küszködő Michael Schumachert.
"Összességében elégedett vagyok a gumik viselkedésével. Nem sokban különböznek a Bridgestone keverékeitől, épp ezért úgy vélem, hogy az átállás nagyobb dráma nélkül zajlik majd." - nyilatkozta Alonso, aki azt is elmondta, hogy nem volt nehéz eltalálni az autó beállításait.
A világbajnoki címet épp a Yas Marina-pályán elveszítő hispán mögött Michael Schumacher végzett a második helyen, hátránya csupán 156 ezredmásodperc volt! A két világbajnok mögött egy másik világbajnok, Sebastian Vettel végzett, aki a pénteki tréninghez hasonlóan ezúttal is defektet kapott, igaz a Pirelli mérnökei egyelőre még nem tudják, hogy mi okozhatta a problémát.
Az F-1-es csapatoknak ez volt az idei utolsó kollektív tesztje, legközelebb februárban találkozhatunk majd velük Valenciában.
F-1-es PIRELLI TESZT (2010.11.20.)
1. |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:40.529 p |
105 kör |
2. |
Michael Schumacher |
Mercedes |
1:40.685 p |
74 |
3. |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:40.825 p |
66 |
4. |
Rubens Barrichello |
Williams |
1:41.294 p |
100 |
5. |
Robert Kubica |
Renault |
1:41.614 p |
91 |
6. |
Gary Paffett |
McLaren |
1:41.622 p |
46 |
7. |
Oliver Turvey |
McLaren |
1:41.740 p |
30 |
8. |
Paul di Resta |
Force India |
1:41.869 p |
35 |
9. |
Kamui Kobayashi |
Sauber |
1:42.110 p |
43 |
10. |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:42.145 p |
97 |
11. |
Tonio Liuzzi |
Force India |
1:42.416 p |
46 |
12. |
Sergio Perez |
Sauber |
1:42.777 p |
46 |
13. |
Jarno Trulli |
Lotus |
1:44.521 p |
83 |
14. |
Pastor Maldonado |
Hispania |
1:44.768 p |
65 |
15. |
Timo Glock |
Virgin |
1:44.783 p |
82 |