Sebastian Vettelre pillantva senki sem gondolta volna, hogy a Forma 1 legígéretesebb tehetségével áll szemben. A vékony testalkat, a széles mosoly és a humorérzék nem tipikus első benyomás egy versenypilóta esetében.A látszólag nyugodt, fiatalos külső acélozott határozottságot, versenyzési technikát és hihetetlen vezetői tudást takar. Az F1 történetének nagykönyvébe, mint a legfiatalabb Nagydíj-győztes írta bele magát 2008-ban, Monzában.tovább akarom olvasni....
next race
Italia Grand Prix
Helyszín:Gran Premio Santander d’Italia »Pálya hossza: 5793 m »Körök száma: 53 »Futam táv.: 306.720 km Időpont: 2011.szeptember 09.10.11. »Szabadedzések:
Péntek: 1 szabadedzés : 10:00 - 11:30 Péntek: 2 szabadedzés: 14:00 - 15:30 Szombat: 3 szabadedzés: 11:00 - 13:00 »Időmérő(kezd): augusztus 26. 14:00 ~ 15:00 (RTL) »Verseny(rajt): augusztus 27. 14:00 ~ 16:00 (RTL) Tavalyi nyertes: Fernando Alonso
elit stars
Csakis a legszebb, és legtartlamasabb webeknek fenttartva. Inkább meghívásra, de ha akarsz úgy is fogsz jelentkezni.
Vár: //magic-bed.gportal.hu/ Szünetel, illetve zárás: ------
kép.kép.kép.kép.kép.kép.kép
csetelj
Az alap szabályokat kérlünk tartsd be, azaz, ne írj más nevében, ne kritizálj semmit, maximum kultúráltan.. Ketten szerkesztjük a webet, szvalll kérlek többesszámot használj.
information
A web nem áll kapcsolatban Sebastian Vettel-el, sem hozzátartozójival, barátaival. Ez szimplán csak egy rajongói weblap. A tartalom saját írású, vagy saját gyüjtésű. A lopás szigorúan tilos (!!!!!) és komolya következményeket von maga után.
Ide szinte bárki kikerülhet. Nyugodtan jelentkezhetsz a csetbe. Korlátlan hely.
http://
http://
http://
Bővítmények a frissekhez ^^
Vettel használt motorral vág neki a Brazil Nagydíjnak
2010.11.05. 16:18, Lady Véé
Az előző Koreai Nagydíjon motorhiba miatt a vezető pozícióból kieső Sebastian Vettel egy olyan motort használ a Brazil Nagydíjon, ami már két korábbi versenyen is szolgálatban volt.
Az idén számtalan műszaki hibával sújtott Vettel számára ez nem a legjobb hír, de a Renault szakembere, Fabrice Lom úgy gondolja, hogy nem lesz gond a már eléggé viseltes erőforrással.
„Ezt a motort már Olaszországban és Szingapúrban használtuk” – erősítette meg Lom a német Auto Motor und Sport-nak. „És jelenleg 1066 kilométer van benne.”
A Koreában meghibásodott 2000 kilométeres futásteljesítményre tervezett Renault erőforrásban pedig már 1600 kilométer volt, és a Renault vizsgálata szerint a 4-dik henger hajtókarjának a hibája okozta a műszaki problémát.