Mire jó a rossz viszony?2010.10.30. 15:20, Lady Véé
Az, hogy a Red Bull vezetősége nem tesz sorrendet a versenyzőik között, még nem jelenti közvetlen azt, hogy a pilóták ne állapodhatnának meg ebben.
Persze jó viszony hiányában elég nehéz lehet kompromisszumot kötni azzal az emberrel, akivel eddig kerék a keréken csata folyt és még ki tudja mi minden a színfalak mögött.
Miután kivétel nélkül mindenki a bajnoki cím reményében indul neki egy F1 karrier építésének, a cél előtt egy karnyújtásnyira nehéz lehet visszavonulót fújni. A józan ész, a matematikai számolgatások, a felállított lehetőségek között ott a bajnoki cím. Igen, ott van mindkettejüknek, ahogy az is, ha nem vergődnek zöld ágra egymással, egyikük sem lesz bajnok.
Az egyes rajtszám birtoklása egy csapatnál azért nem kis büszkeség. Különösen úgy, hogy nem odaszerződött a bajnok, hanem ott vált azzá. A versenyzők szerelői, a mérnökök, több 100 ember azért dolgozott, hogy címet nyerjenek.
A csatározás már nem csak két pilóta személyes ügyének tekinthető. Tartoznak mindketten a csapatuknak annyival, hogy a beléjük vetett töretlen bizalmat meghálálják egy egyéni címmel, ha kell, azt az áldozatot is meghozva értük, hogy egyikük háttérbe vonul.. Ha a csapat bajnoki címe már csak egy karnyújtásnyira is van, akkor miért ne lehetne itt egy egyéni világbajnok is? A versenyzők közötti rossz viszony visszaüthet az utolsó versenyekre, amivel csak a rivális esélyeit növelik.
A csapatnak idén van egy óriási lehetősége a kiugrásra, most kell azt megragadni azt, akkor, amikor van.
Egy elbukott egyéni cím után már késő lesz sajnálkozni. A címlapokon inkább szerepel az egyéni bajnok, mint az, aki csapatban hozza el a trófeát. Az egyes rajtszám birtoklása pedig a büszkeségen túl további motivációt jelent mindazoknak, akik az egyéni bajnok csapatánál dolgoznak.
|